torsdag 13 januari 2011

Senaste dagarna

Ja jag måste erkänna att tentan jag va och provade att skriva ikväll gick så in i h...... Dåligt.
Det va helt enkelt katastrof. Jag tror inte mina 6,5p från duggan va till nån hjälp. Jag gjorde del 1 också bara för att önska att jag fick några poäng till. Tror dock inte det heller eftersom det va typ svårare än duggan.
Men summan av detta är faktiskt att jag får skylla mig själv så jag ska egentligen inte klaga på att det va svårt. Det är väl ganska klart att det är svårt som fasen om man inte har pluggat ordentligt. Basic vetenskap liksom.

Nä omtenta den 19feb. Ska sammanfatta klart allt så jag bara behöver läsa och träna på det. Ska ta det lugnt och när resultaten kommer så kör vi stenhårt.
Måste skriva ner min kod jag hade på provet så jag inte måste hämta tentan för att få resultatet.

Ja vad händer annars??

Igår så började vi köra stenhårt på tidig sänggång för unge herr Sjöström. Han är ju inte den piggaste på mornarna så nu ska det sovas senast 19:30. Men det va en kamp igår. Han somna vid 20 ungefär. Vid 21:30 vakna han och ville inte somna om. Men efter en halvtimme sov han igen. Men kl 23 så vakna han igen. Vi gick bara in och sa gonatt och att han skulle sova nu. Han bara grät och grät. Efter ett tag så hostade han lite och sen lät det konstigt. Japp han hade spytt i sängen. Hela middagen i knät. Tigrarna och kossan låg mitt i allt. Det va han mest orolig över -"muu...tieer" "bläää" "ojojoj"
En snabbdusch sen fick han komma till vår säng. Men där hosta han också till och kräktes lite till. Då blev det att sova på skinnsoffan som är lättare att torka av än sängen.
Blev dock inge mer kräkning och idag har han käkat hur bra som helst och bara vart i högvarv. Så jag vet inte vad det blev igår. J är då gullig och stannar hemma med han imorrn så jag kan hoppa in på stationen som har grymt lite folk imorrn.

Ikväll så somna lille M innan 19:10. J är grym på att få han att sova. Och han har inte vaknat ännu vilket är himla bra. Jag tror ju inte han sover till imorrn bitti men skönt att han sover nu en längre stund.

Nä om man skulle gå och sova eftersom jag börjar kl 6.

Gonatt

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar