torsdag 29 april 2010

Jaha då har man tagit barnsprutan

Jo jag har vart och tagit om rödahund sprutan och eftersom det är samma spruta som barnen får i vaccinationsprogrammet när de är små så fick jag även extra dos mot påssjuka och mässling också. Ja man är ju som ett barn helt enkelt.

Ja nu så är Max hos mormor. Han hade börjat första natten bra genom att skrika i 1,5h mitt i natten tills morfar sa: -ta han till våran säng så han blir tyst nångång. :) jag tror att det är en ny tand som spökar för han gjorde sådär för en vecka sen oxå och då kröp det upp en tand till under helgen. Jag hinner nästan inte med på alla tänder nu. Har vart många nu på sistone. Sin 9:e fick han nu i nedre käken så nu är det 4 uppe och 5 nere.

Sen håller jag på att tappa rösten. Gick bra hela natten men imorse så kändes det som att jag pratade med en potatis i munnen. Sen när jag hade vart tyst i 20min och bytt däck på Bettan så lät det värre. Får hoppas att det i te blir ännu värre när jag sovit klart för jag mår bara fint i övrigt och jag kan inte va ledig nu för det är ju extrapengar på fredag :)

Nä nu måste jag sova. Kudden känns skön och snart åker sovmasken på och jag ber till gudarna att de inte borrar i väggarna idag för de hade tydligen gjort igår enligt en granne. Tur att jag sov hos Päronen då.

Gonatt på er

-over and out-


- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar