måndag 26 april 2010

Då va det jobbvecka igen

Och det betyder ju som vanligt att min lilla gosegris är borta från mig. Dock inte så långt bort men tillräckligt långt bort för att jag inte träffar han varje dag. Men jag vet ju att han har det bara hur kul som helst när han är hos farmor eller mormor så då känns det bra igen.

Imorse när jag kom hem från jobbet va jag tvungen att städa lite. Hehe jo Max hade ju fått en släng av kreativitet och hade hittat ett block med små lappar och även hittat en penna så han hade ritat på en del av papperna och sen rivit lös och ritat på nästa osv. Så det låg rätt så många små lappar överallt i lägenheten :)

När började era barn bli kreativa? Jag tycker det är jättekul att han ritar lite fast det bara är en massa kludd. Hoppas verkligen att han ska gilla att rita och pyssla eftersom jag gillar det så mycket. Börjar redan längta till jul och julpysslet :)

Nä nu ska jag försöka vila en stund till eftersom jag vakna alldeles för tidigt efter min första jobbnatt.

Kram på er

-over and out-




- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar