torsdag 28 oktober 2010

Oj vad det händer grejjer

Ja jag har ju hunnit vart på vfu. Haft 2 seminarier. Haft ångest inför att inte få några pengar från CSN. Ja lite blandat.

Har upptäckt att J absolut inte kan säga att Max inte är hans son iaf om han nånsin skulle säga nått sånt som jag inte tror. Men en grej som jag sett är hur de sover i sängen. Båda två vill ligga med benen i högläge typ. Och helst uppe på mina ben eller i Max fall på mitt huvud. Det va så roligt så jag fick hålla mig från att väcka dem. Det såg ut som ett plockepinn-spel i vår säng en kväll. Haha

Sen så sket det sig för mig. Jag hade inte tänkt att jag skulle jobba nått denna höst då jag ville klara första kursen så jag kan få mitt CSN. Dock så lyckades min chef lägga in min tjänstledighet en dag för sent så jag fick en månadslön utbetald. Bra pengar för mig men sämre då jag inte har möjlighet att betala tillbaka allt direkt så jag ska jobba av det. Nu tror jag inte att jag behöver jobba av allt direkt men jag känner att jag inte vill ha detta hängandes över mig. Så jag har tagit några pass nu så jag ska få undan så mycket som möjligt innan den hårda anatomikursen börjar. Då har jag bestämt att jag absolut inte kan jobba nått. Jag får känna av just där vid jul för att få ihop lite extra pengar men jag måste verkligen plugga.

Nä nu ska jag på bussen och tillbaka till skola. För HLR-examination. Hoppas jag klarar det.
Kram på er

-over and out-



- Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar