fredag 6 augusti 2010

Skola

Ville bara uppdatera att jag börjar läsa den 30aug. =)

Jag är lessen att jag inte uppdaterat på länge. Ska försöka att bli lite bättre men det är så mycke som händer nu under sommaren så man är helt slut när kvällen kommer.

Max börjar dagis på måndag iaf. Ska bli så spännande. Mest för mig tror jag ;)

Även så har ju Max börja säga ett ord nu som man verkligen hör vad det är. det är traktor. eller "att-orn" som han säger det. Så det har vart "att-orn" hit och "att-orn" dit hela veckan när vi vart hos mormor =) är ju några traktorer där att titta på och åka med. Så ni kan ju förstå vad jag har att göra med =)

nä nu ska jag bädda ner mig i sängen med nya kuddar och nytt täcke =) myyys

och grattis till alla mammor som fått bebisar nu senaste 2 veckorna. och snart blir det fler =) såååå mysigt

kram på er

-over and out-

1 kommentar:

  1. Vad spännande med dagis! Krisar inte mamma-sinnet när man ska tänka sig att ens lille ska börja på dagis? Det är precis ett år tills vi tänkt skola in Henry på dagis och allt går som tänkt. Det är en skön känsla att det är så länge kvar för när han börjar dagis är han ju stor ju känns det som.

    SvaraRadera